Anadolu Sağlık Sen’den ‘aile buluşması’ etkinliği
GÜNDEM
25.06.2026 - 14:06, Güncelleme:
25.06.2026 - 14:06 444 kez okundu.
Anadolu Sağlık Sen’den ‘aile buluşması’ etkinliği
Anadolu Sağlık-Sen Kocaeli İl Yönetimi tarafından düzenlenen Aile Buluşması Programı, sağlık çalışanları ve ailelerinin yoğun katılımıyla gerçekleştirildi. Programa Anadolu Sağlık-Sen Genel Başkanı Necip Taşkın, Genel Merkez yöneticileri, Kocaeli İl Yönetimi, üyeler ve aileleri katıldı.
Birlik, beraberlik ve dayanışma ruhunun ön plana çıktığı programda sağlık çalışanlarının yaşadığı ekonomik, sosyal ve özlük haklarına ilişkin sorunlar ele alınırken, üyelerle birebir görüşmeler yapılarak talep ve beklentiler dinlendi.
Anadolu Sağlık-Sen Kocaeli İl Başkanı Mehmet Sadık Zafer, programın açılışında yaptığı konuşmada sendikanın temel anlayışının bağımsız sendikacılık olduğunu vurgulayarak şunları söyledi:
“Bu buluşmayı yalnızca bir yemek organizasyonu olarak görmüyoruz. Amacımız üyelerimizi ve ailelerini bir araya getirerek kaynaşmayı sağlamak, birlik ve beraberliğimizi güçlendirmek, sahada yaşanan sorunları doğrudan üyelerimizden dinlemek ve çözüm yolları üretmektir. Anadolu Sağlık-Sen olarak hiçbir siyasi yapının yanında ya da karşısında değiliz. Bizim tarafımız sağlık çalışanlarının tarafıdır. Tüm mücadelemiz sağlık çalışanlarının ekonomik, sosyal ve özlük haklarının geliştirilmesi içindir.”
Üyelerin Sorunları Masaya Yatırıldı
Programda sağlık çalışanlarının düşük ücret politikaları, ağır çalışma koşulları, nöbet ücretleri, görevde yükselme süreçleri, disiplin soruşturmaları ve özlük haklarıyla ilgili yaşanan sorunlar değerlendirildi. Anadolu Sağlık-Sen’in yürüttüğü hukuki mücadeleler ve elde edilen kazanımlar hakkında da katılımcılara bilgi verildi.
İl Başkanı Mehmet Sadık Zafer, Kocaeli genelinde sağlık çalışanlarına yönelik hukuki destek çalışmalarının aralıksız sürdüğünü belirterek, üyelerin haksız uygulamalara karşı yalnız bırakılmadığını ifade etti. Ayrıca sağlık çalışanlarının yaşamını kolaylaştıracak indirim protokolleri, sosyal destek projeleri ve kurumsal anlaşmaların da devam ettiğini söyledi.
Genel Başkan Taşkın: “Hak Arayışımız Sürecek”
Programda konuşan Anadolu Sağlık-Sen Genel Başkanı Necip Taşkın ise sendikanın sağlık çalışanlarının hak mücadelesinde kararlı duruşunu sürdüreceğini belirtti.
Taşkın, “Üyelerimizin haksız ve hukuksuz olarak mağdur edilmelerine razı olmadık, olmayacağız. Haksız disiplin cezaları, keyfi uygulamalar ve mali hak kayıpları karşısında hukuki mücadelemizi sonuna kadar sürdüreceğiz. Toplu sözleşme ile kazanılan hakların eksiksiz uygulanması için gerekli girişimleri yapmaya devam ediyoruz.” dedi.
Kocaeli’nde Teşkilatlanma Güçleniyor
Anadolu Sağlık-Sen Kocaeli İl Yönetimi’nin; Kocaeli İl Sağlık Müdürlüğü, üniversite hastanesi, eğitim ve araştırma hastaneleri, aile sağlığı merkezleri ve birçok sağlık kuruluşunda aktif teşkilatlanma çalışmalarını sürdürdüğü belirtildi.
Üyelerle birebir temas kurmayı öncelik haline getirdiklerini ifade eden İl Başkanı Mehmet Sadık Zafer, “Bizler masa başında değil, sahada sendikacılık yapıyoruz. Üyelerimizin sorunlarını yerinde dinliyor, çözüm için gerekli tüm girişimleri gerçekleştiriyoruz. Kocaeli’de her geçen gün büyüyen Anadolu Sağlık-Sen ailesiyle sağlık çalışanlarının sesi olmaya devam edeceğiz.” dedi.
Yoğun katılımın olduğu program, üyeler ve ailelerinin samimi sohbetleri, görüş alışverişleri ve hatıra fotoğraflarıyla sona erdi.
Anadolu Sağlık-Sen Kocaeli İl Yönetimi, bağımsız sendikacılık anlayışıyla sağlık çalışanlarının hak ve menfaatlerini korumak için çalışmalarını kararlılıkla sürdürdüğünü bir kez daha vurguladı.
Anadolu Sağlık-Sen Kocaeli İl Yönetimi tarafından düzenlenen Aile Buluşması Programı, sağlık çalışanları ve ailelerinin yoğun katılımıyla gerçekleştirildi. Programa Anadolu Sağlık-Sen Genel Başkanı Necip Taşkın, Genel Merkez yöneticileri, Kocaeli İl Yönetimi, üyeler ve aileleri katıldı. Birlik, beraberlik ve dayanışma ruhunun ön plana çıktığı programda sağlık çalışanlarının yaşadığı ekonomik, sosyal ve özlük haklarına ilişkin sorunlar ele alınırken, üyelerle birebir görüşmeler yapılarak talep ve beklentiler dinlendi. Anadolu Sağlık-Sen Kocaeli İl Başkanı Mehmet Sadık Zafer, programın açılışında yaptığı konuşmada sendikanın temel anlayışının bağımsız sendikacılık olduğunu vurgulayarak şunları söyledi: “Bu buluşmayı yalnızca bir yemek organizasyonu olarak görmüyoruz. Amacımız üyelerimizi ve ailelerini bir araya getirerek kaynaşmayı sağlamak, birlik ve beraberliğimizi güçlendirmek, sahada yaşanan sorunları doğrudan üyelerimizden dinlemek ve çözüm yolları üretmektir. Anadolu Sağlık-Sen olarak hiçbir siyasi yapının yanında ya da karşısında değiliz. Bizim tarafımız sağlık çalışanlarının tarafıdır. Tüm mücadelemiz sağlık çalışanlarının ekonomik, sosyal ve özlük haklarının geliştirilmesi içindir.” Üyelerin Sorunları Masaya Yatırıldı Programda sağlık çalışanlarının düşük ücret politikaları, ağır çalışma koşulları, nöbet ücretleri, görevde yükselme süreçleri, disiplin soruşturmaları ve özlük haklarıyla ilgili yaşanan sorunlar değerlendirildi. Anadolu Sağlık-Sen’in yürüttüğü hukuki mücadeleler ve elde edilen kazanımlar hakkında da katılımcılara bilgi verildi. İl Başkanı Mehmet Sadık Zafer, Kocaeli genelinde sağlık çalışanlarına yönelik hukuki destek çalışmalarının aralıksız sürdüğünü belirterek, üyelerin haksız uygulamalara karşı yalnız bırakılmadığını ifade etti. Ayrıca sağlık çalışanlarının yaşamını kolaylaştıracak indirim protokolleri, sosyal destek projeleri ve kurumsal anlaşmaların da devam ettiğini söyledi. Genel Başkan Taşkın: “Hak Arayışımız Sürecek” Programda konuşan Anadolu Sağlık-Sen Genel Başkanı Necip Taşkın ise sendikanın sağlık çalışanlarının hak mücadelesinde kararlı duruşunu sürdüreceğini belirtti. Taşkın, “Üyelerimizin haksız ve hukuksuz olarak mağdur edilmelerine razı olmadık, olmayacağız. Haksız disiplin cezaları, keyfi uygulamalar ve mali hak kayıpları karşısında hukuki mücadelemizi sonuna kadar sürdüreceğiz. Toplu sözleşme ile kazanılan hakların eksiksiz uygulanması için gerekli girişimleri yapmaya devam ediyoruz.” dedi. Kocaeli’nde Teşkilatlanma Güçleniyor Anadolu Sağlık-Sen Kocaeli İl Yönetimi’nin; Kocaeli İl Sağlık Müdürlüğü, üniversite hastanesi, eğitim ve araştırma hastaneleri, aile sağlığı merkezleri ve birçok sağlık kuruluşunda aktif teşkilatlanma çalışmalarını sürdürdüğü belirtildi. Üyelerle birebir temas kurmayı öncelik haline getirdiklerini ifade eden İl Başkanı Mehmet Sadık Zafer, “Bizler masa başında değil, sahada sendikacılık yapıyoruz. Üyelerimizin sorunlarını yerinde dinliyor, çözüm için gerekli tüm girişimleri gerçekleştiriyoruz. Kocaeli’de her geçen gün büyüyen Anadolu Sağlık-Sen ailesiyle sağlık çalışanlarının sesi olmaya devam edeceğiz.” dedi. Yoğun katılımın olduğu program, üyeler ve ailelerinin samimi sohbetleri, görüş alışverişleri ve hatıra fotoğraflarıyla sona erdi. Anadolu Sağlık-Sen Kocaeli İl Yönetimi, bağımsız sendikacılık anlayışıyla sağlık çalışanlarının hak ve menfaatlerini korumak için çalışmalarını kararlılıkla sürdürdüğünü bir kez daha vurguladı.
Habere ifade bırak !
Bu habere hiç ifade kullanılmamış ilk ifadeyi siz kullanın.
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyucu Yorumları
(0)
Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.
