“EBE-GEBE İLETİŞİMİ SANATLA GÜÇLENDİRİLDİ”
“EBE-GEBE İLETİŞİMİ SANATLA GÜÇLENDİRİLDİ”
Adana İl Sağlık Müdürlüğü koordinasyonunda gerçekleştirilen programda, koordinatör ebeler ve takip ettikleri anne adayları bir araya gelerek sanat atölyesi etkinliğine katıldı. Yüreğir Kültür Merkezi’nde düzenlenen buluşmada katılımcılar, el emeği ürünler tasarlayarak keyifli vakit geçirdi.
Adana İl Sağlık Müdürlüğü’nün “Normal Doğum Eylem Planı” ve “Her Gebeye Bir Ebe” uygulaması kapsamında anne adayları ile ebeler Yüreğir Kültür Merkezi’nde düzenlenen sanat atölyesinde bir araya geldi. Etkinlikte hem el emeği çalışmalar yapıldı hem de gebelik sürecine yönelik farkındalık artırıldı.
SANAT ATÖLYESİNDE ANLAMLI BULUŞMA
Adana İl Sağlık Müdürlüğü koordinasyonunda gerçekleştirilen programda, koordinatör ebeler ve takip ettikleri anne adayları bir araya gelerek sanat atölyesi etkinliğine katıldı. Yüreğir Kültür Merkezi’nde düzenlenen buluşmada katılımcılar, el emeği ürünler tasarlayarak keyifli vakit geçirdi.
EBE VE GEBE ARASINDA GÜVEN BAĞI
Etkinliğin temel amacının gebelik sürecinde yaşanan kaygıları azaltmak, normal doğumu teşvik etmek ve ebe–gebe iletişimini güçlendirmek olduğu belirtildi. Halk Eğitim Merkezi usta öğreticilerinin de katkı sunduğu atölyede anne adayları, doğacak bebekleri için çeşitli el işi ürünler hazırladı.
Yetkililer, bu tür psiko-sosyal aktivitelerin anne adaylarının moral ve motivasyonunu artırdığını, aynı zamanda doğum sürecine daha bilinçli hazırlanmayı desteklediğini ifade etti.
MAHALLE DÜZEYİNDE YAYGINLAŞTIRILACAK
Adana genelindeki merkez ilçelerde görev yapan koordinatör ebelerin katılımıyla gerçekleştirilen etkinliğin ilerleyen dönemlerde mahalle düzeyine de yaygınlaştırılması planlanıyor.
Sağlık yetkilileri, her anne adayının güvenli ve sağlıklı bir doğum sürecine hazırlanması için saha çalışmalarının aralıksız sürdürüleceğini belirtti.
Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.
