Yumurtalık Belediyesi'nden çifte denetim

GÜNDEM 28.06.2026 - 13:15, Güncelleme: 28.06.2026 - 13:15 260 kez okundu.
 

Yumurtalık Belediyesi'nden çifte denetim

Hem işletmelere hem iştiraklere sıkı kontrol Yumurtalık Belediyesi, ilçe genelindeki işletmelerde yürüttüğü denetimlerin yanı sıra belediyeye bağlı iştiraklerde de hizmet kalitesini artırmaya yönelik çalışmalarını aralıksız sürdürüyor. Belediye Başkanı Erdinç Altıok, belediye iştiraki olan Güney Yıldızı işletmelerinde hizmet standartlarını daha da yükseltmek amacıyla yeni bir denetim sistemi uygulamaya alındığını açıkladı. Başkan Altıok'un talimatıyla Zabıta Müdürlüğü ekipleri, belediyeye ait işletmelerde düzenli ve haber verilmeksizin iç denetimler gerçekleştirmeye başladı. Yapılan kontrollerde personelin disiplin anlayışı, kılık kıyafet düzeni, temizlik ve hijyen koşulları, işletme düzeni, sunulan hizmetin kalitesi ile kurumsal standartlara uyum ayrıntılı şekilde incelendi. Çalışmalarda Adana Büyükşehir Belediyesi'nin desteğini de hissettiklerini ifade eden Başkan Altıok, "Güney Yıldızı her geçen gün daha güçlü bir kurumsal yapıya kavuşuyor. Vatandaşlarımıza en kaliteli hizmeti sunabilmek için kendi işletmelerimizi de düzenli olarak denetliyoruz ve kalite çıtasını sürekli yükseltiyoruz." dedi. Fırınlarda denetimler sürüyor Zabıta Müdürlüğü ekipleri, ilçe genelindeki fırınlarda da denetimlerini sürdürüyor. Gerçekleştirilen kontrollerde iş yeri ruhsatları, hijyen şartları, ekmek gramajları ve ürünlerin son kullanma tarihleri incelendi. Vatandaşların sağlıklı ve güvenilir gıdaya ulaşmasını önemsediklerini vurgulayan Başkan Erdinç Altıok, "Halkımızın güven içinde alışveriş yapabilmesi için denetimlerimize aralıksız devam ediyoruz." ifadelerini kullandı.
Hem işletmelere hem iştiraklere sıkı kontrol Yumurtalık Belediyesi, ilçe genelindeki işletmelerde yürüttüğü denetimlerin yanı sıra belediyeye bağlı iştiraklerde de hizmet kalitesini artırmaya yönelik çalışmalarını aralıksız sürdürüyor. Belediye Başkanı Erdinç Altıok, belediye iştiraki olan Güney Yıldızı işletmelerinde hizmet standartlarını daha da yükseltmek amacıyla yeni bir denetim sistemi uygulamaya alındığını açıkladı. Başkan Altıok'un talimatıyla Zabıta Müdürlüğü ekipleri, belediyeye ait işletmelerde düzenli ve haber verilmeksizin iç denetimler gerçekleştirmeye başladı. Yapılan kontrollerde personelin disiplin anlayışı, kılık kıyafet düzeni, temizlik ve hijyen koşulları, işletme düzeni, sunulan hizmetin kalitesi ile kurumsal standartlara uyum ayrıntılı şekilde incelendi. Çalışmalarda Adana Büyükşehir Belediyesi'nin desteğini de hissettiklerini ifade eden Başkan Altıok, "Güney Yıldızı her geçen gün daha güçlü bir kurumsal yapıya kavuşuyor. Vatandaşlarımıza en kaliteli hizmeti sunabilmek için kendi işletmelerimizi de düzenli olarak denetliyoruz ve kalite çıtasını sürekli yükseltiyoruz." dedi. Fırınlarda denetimler sürüyor Zabıta Müdürlüğü ekipleri, ilçe genelindeki fırınlarda da denetimlerini sürdürüyor. Gerçekleştirilen kontrollerde iş yeri ruhsatları, hijyen şartları, ekmek gramajları ve ürünlerin son kullanma tarihleri incelendi. Vatandaşların sağlıklı ve güvenilir gıdaya ulaşmasını önemsediklerini vurgulayan Başkan Erdinç Altıok, "Halkımızın güven içinde alışveriş yapabilmesi için denetimlerimize aralıksız devam ediyoruz." ifadelerini kullandı.
Habere ifade bırak !
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyucu Yorumları (0)

Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.

Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve egemengzt.com sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Sitemizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz için çerezler kullanılmaktadır, sitemizi kullanarak çerezleri kabul etmiş saylırsınız.